Nyheter

Retail24 meddelar förvärvet av FF Nordic, en ledande aktör inom tekniska butikslösningar.
Planerar du att marknadsföra en ny kommersiell produkt?
Kampanjmaterial för dagligvaruprodukter är utvecklat för att engagera kunderna, lyfta fram produkterna och påverka köpbesluten medan kunderna handlar i butiken. Effektiv användning av kampanjmaterial kan bidra till ökad försäljning, uppmärksamhet och förbättrad totalupplevelse av produkten.
Korrekt användning av POS-kommunikation i butik är kraftfulla verktyg för att öka produktens synlighet, informera om erbjudanden eller kampanjer, samt locka kunder till ytterligare köp.
Målet med butiksinredning för dagligvaruaffärer är att skapa en attraktiv och praktisk atmosfär som uppmuntrar till försäljning, gör det enkelt för kunder att hitta produkter och ger en positiv köpupplevelse.
Point of Sale (POS)-marknadsföring är ett kraftfullt verktyg för dialog med kunderna nära inköpsögonblicket, och därför har vi en stor apparat som kan hjälpa er med allt från provtagning av produkter, POS-displayer i butiker till större event.
I en välskött butik är i princip ingenting slumpmässigt. Placeringen av produkter och lanseringen av nya produkter är viktiga aspekter för varje butik. Med rätt strategi och professionell genomföring har du alla förutsättningar för att lyckas.
Utställningslösningar ger en plattform för att presentera nya produkter, framhäva varumärken och locka potentiella kunder genom att skapa en minnesvärd och engagerande upplevelse vid mässor eller evenemang för dagligvaror.
Varumärkesbyggande är en avgörande strategi som påverkar framgången för både stora och små produkter. Oavsett produktens eller företagets storlek spelar varumärkesbyggande en väsentlig roll i att etablera, stärka och upprätthålla ett positivt rykte bland kunder och på marknaden generellt sett.
Allt fler varumärken och nya produkter väljer shop-in -shop-lösningar för att marknadsföra nya produkter i butiker. I praktiken hyr man en plats i butiken för en tydlig och framträdande exponering av produkterna. Shop in shop är perfekt för att sticka ut från konkurrenterna.
In-store-merchandising handlar om en övergripande strategi för varumärken som vill synas väl i butikerna. Eftersom det ständigt dyker upp nya produkter är det viktigt att säkerställa en strategisk samverkan mellan verktygen som kan användas för att tilltala målgruppen.
Genom att använda varuprover kan du ge kunderna möjligheten att uppleva kvaliteten på produkten innan de köper den. Samtidigt kan du skapa en positiv kundupplevelse och en utmärkt plattform för att knyta närmare band med slutkonsumenten.

Kontakta oss

* Vi tar hand om de uppgifter du har angett i formuläret ovan, så att vi kan ge dig bästa möjliga uppföljning.

uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Kontakta oss

* Vi tar hand om de uppgifter du har angett i formuläret ovan, så att vi kan ge dig bästa möjliga uppföljning.