Om oss
Vår kompetens är inom detaljhandeln och vi är en ledande leverantör av försäljning, merchandising, aktivering och POS-material i Norden. Vi är stolta över att erbjuda hög kvalitet och flexibilitet till dig som vår kund.
Retail24 grundades 2002 och har en fullskalig organisation i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Island med över 1000 anställda. Det strategiska målet är att stärka vår position som en ledande leverantör av våra tjänster i Norden. Våra värderingar kännetecknar Retail24, både internt och externt, och bör vara en riktlinje för hur vi kan interagera med kollegor och våra kunder.
Våra värderingar:
Flexibilitet
Vi anpassar oss efter våra kunders behov, inte tvärtom. Vi har alltid levt av detta och på grund av detta har vi med tiden byggt upp en hög grad av flexibilitet.
Tillgänglighet
Inga kunder ska vara i tvivel om vår tillgänglighet. Oavsett komplexiteten av utmaningar, korta eller långa tidsfrister, är vi alltid där för att hjälpa kunden.
Kvalitet
Vi strävar efter att ge hög kvalitet i allt vi gör för våra kunder. Vi genomför kurser och utbildning för våra anställda för att ge våra kunder försäkran om att våra människor är bäst.
Kostnadseffektivitet
Vi borde vara bra på pris, men inte nödvändigtvis de billigaste i branschen. Vårt sätt att strukturera arbetet för våra kunder gör att vi kan vara mer effektiva och vi kan erbjuda kostnadseffektivitet.

/ Jobba hos oss
Vi letar alltid efter skickliga medarbetare.
Klicka på den här länken och se om vi har några lediga platser som kan passa.
Du kan också ladda upp en spontanansökan här: https://retail24.teamtailor.com/sv/connect
Hitta oss
