Guerrilla Marketing

Guerrilla Marketing

Målet med geriljamarknadsföring är att skapa ett unikt, engagerande och tankeväckande svar från målgruppen. Syftet med geriljamarknadsföring är att få maximala resultat genom att använda minimala resurser.

Vi dyker upp var som helst och när som helst för att ge dina produkter ett tryck och fokus. Alla i de områden vi dyker upp ska utsättas för dina produkter på ett kreativt och roligt sätt.

Målet med geriljamarknadsföring är att skapa ett unikt, engagerande och tankeväckande svar från målgruppen.

En av metoderna vi använder vid geriljamarknadsföring är Flash-mobs. Vi använder promotorer med rätt profil som en flash mob kräver. Ingen ska vara en bättre representant för dina produkter än de vi erbjuder.

Andra tjänster inom Activation

Demo i butik

Instore-demo är ett effektivt sätt att säkerställa tester och medvetenhet om dina produkter.

LÄS MER OM DEMO I BUTIK

Sampling

Att ge prover av en produkt är ett bra sätt att introducera människor till ditt varumärke.

LÄS MER OM SAMPLING

Events

Nyckeln till att skapa stora händelser är att identifiera målgruppen och engagera sig genom interaktion.

LÄS MER OM EVENTS

Andra tjänster

POINT OF SALES MATERIALS

Vi erbjuder ett brett utbud av display, mässa och shop - in - shop lösningar.

Läs mer

TRACKER

RetaiRetailBlue tillhandahåller spårning av aktiviteter i butiken. Vi dokumenterar vad som händer och ger faktabaserad insikt. Vi ser det som det är!

Läs mer

ACTIVATION

Att leva upp till konsumenternas förväntningar kan vara utmanande. För oss innebär detta att göra dina varumärken och produkter kända för konsumenten genom olika upplevelser.

Läs mer

MERCHANDISING

Produkternas synlighet och närvaro i hyllan eller på golvet är avgörande för att öka försäljningen, och konsumenterna blir mer nöjda och lojala.

Läs mer

SÄLJTJÄNSTER

För att öka försäljningen i butiker krävs bästsäljare, bra säljstödssystem och en flexibel apparat anpassad till en industri i stora förändringar.

Läs mer

Se våra kundecase

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Results:

Over 50.000 tasty samples were handed out!

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Results:

We achieved maximum product awareness and handed out over 100 000 bars!

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto 

Dolce Gusto launched new coffee machines models. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Numbers:

More than 20 000 cups of NESCAFÉ Dolce Gusto served

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Goal:

Execute over 600 in-store demos throughout 2020, with a target to sample over 300 000 tastings to new consumers.