Nyheter

Med säljare för dagligvaruhandeln kan du enkelt och effektivt nå ut till en större och bredare målgrupp över hela landet. Detta är särskilt viktigt om produkten eller tjänsten har en nationell marknadspotential.
POS-material handlar om en heltäckande strategi för varumärken som vill synas väl i butikerna. Eftersom det ständigt dyker upp nya produkter är det viktigt att se till att det finns en strategisk samverkan mellan verktygen som kan användas för att locka målgruppen.
Brand activation handlar om att skapa interaktion, engagemang och upplevelser kring ett varumärke. Själva syftet med brand activation är att öka medvetenheten kring ett varumärke samtidigt som man bygger en stark relation till konsumenterna.
Dagens konsumtionssamhälle har lett till hårdare konkurrens mellan butikerna för att locka nya och fler kunder. De som inte sticker ut kommer inte heller ha rätt förutsättningar för lönsamhet och överlevnad på dagens marknad. Det finns dock några knep som gör din butik mer attraktiv än din konkurrent.
Försäljning och lönsamhet är viktiga begrepp för en framgångsrik butik. Efter årtionden av studier och forskning är det vanligtvis ingen tillfällighet att vissa butiker tjänar mer jämfört med andra. Den som förstår sina kunders beteende är oftast den som säljer mest.
Mutti & Retail24 have signed an agreement on Sales in Denmark.
We are happy to announce that Branded Retail Solutions (BRS) and Retail24 have made an exclusive agreement on sales of the patented Origami™ retail display technology in the Nordics.

Kontakta oss

* Vi tar hand om de uppgifter du har angett i formuläret ovan, så att vi kan ge dig bästa möjliga uppföljning.

uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Kontakta oss

* Vi tar hand om de uppgifter du har angett i formuläret ovan, så att vi kan ge dig bästa möjliga uppföljning.