Guerrilla Marketing

Målet med geriljamarknadsföring är att skapa ett unikt, engagerande och tankeväckande svar från målgruppen. Syftet med geriljamarknadsföring är att få maximala resultat genom att använda minimala resurser.

Vi dyker upp var som helst och när som helst för att ge dina produkter ett tryck och fokus. Alla i de områden vi dyker upp ska utsättas för dina produkter på ett kreativt och roligt sätt.

Målet med geriljamarknadsföring är att skapa ett unikt, engagerande och tankeväckande svar från målgruppen.

En av metoderna vi använder vid geriljamarknadsföring är Flash-mobs. Vi använder promotorer med rätt profil som en flash mob kräver. Ingen ska vara en bättre representant för dina produkter än de vi erbjuder.

Caroline Blixe

Head of Brand Activation, Sweden
+46(0)73-055 10 07
caroline.blixe@retail24.se

Caroline Blixe

Cases

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Read more
Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto

Dolce Gusto launched new models of coffee machines. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Read more
Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Read more
YES! YES! YES!

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Read more
Verso Beanit

Andra tjänster inom Brand activation

Demo i butik

Instore-demo är ett effektivt sätt att säkerställa tester och medvetenhet om dina produkter.

Läs mer

Sampling

Att ge prover av en produkt är ett bra sätt att introducera människor till ditt varumärke.

Läs mer

Events

Nyckeln till att skapa stora händelser är att identifiera målgruppen och engagera sig genom interaktion.

Läs mer

Andra tjänster

För att öka försäljningen i butiker krävs bästsäljare, bra säljstödssystem och en flexibel apparat anpassad till en industri i stora förändringar.
Produkternas synlighet och närvaro i hyllan eller på golvet är avgörande för att öka försäljningen, och konsumenterna blir mer nöjda och lojala.
Att leva upp till konsumenternas förväntningar kan vara utmanande. För oss innebär detta att göra dina varumärken och produkter kända för konsumenten genom olika upplevelser.
Vi erbjuder ett brett utbud av display, mässa och shop – in – shop lösningar.
Retail24 levererar tracking av alla aktiviteter och dokumenterar vad som händer i butik. Vi levererar faktabaserad insikt genom att tracka ett nödvändigt antal butiker.
Vårt mål är att vara en strategisk och operativ partner för ditt företag inom FMCG – genom projekt och fast representation.
uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Contact us

* We handle the information you've provided to ensure the best possible follow-up.